RUS  ENG
Полная версия
ЖУРНАЛЫ // Доклады Российской академии наук. Математика, информатика, процессы управления // Архив

Докл. РАН. Матем., информ., проц. упр., 2023, том 512, страницы 331–341 (Mi danma408)

Эта публикация цитируется в 4 статьях

Статьи, опубликованные в английской версии журнала

Expanded personality as the main entity and subject of philosophical analysis: implications for education

A. L. Semenovabc, K. E. Ziskinad

a Faculty of Mechanics and Mathematics, Moscow State University, Moscow, Russia
b Axel Berg Institute of Cybernetics and Educational Computing, Federal Research Center "Computer Science and Control", Russian Academy of Sciences, Moscow, Russia
c National Research University Higher School of Economics, Moscow, Russia
d Autonomous Nonprofit Organization of Additional Professional Education Higher School of Economics, Moscow, Russia

Поступило: 18.06.2023
После доработки: 16.07.2023
Принято к публикации: 25.07.2023

Язык публикации: английский


 Англоязычная версия: Doklady Mathematics, 2023, 108:1, 331–341


© МИАН, 2024